niedziela, 31 marca 2013

Słowem wstępu...

             Jako, że pinger ostatnio stwierdził, że nie kocha już więcej moich długich notek postanowiłam przenieść się na blogspota. Nie chciałam jednak tworzyć kolejnego misz-maszowego bloga, który opowiadałby o wszystkim i o niczym. Tutaj będę prezentować wszystko co związane jest z osobą Reinharda Heydricha. Zatem czego możecie się spodziewać?
            Na pewno recenzji książek, żeby nikt nie padł więcej ofiarą "Twarzy zła" Dederichsa czy koszmarnie napisanej powiastki "HHhH" Bineta, za to uzbierał trochę więcej i albo zainwestował to w Deschnera, albo Gerwartha (tu niestety opcja dla osób które znają: czeski, angielski, bądź niemiecki).
            Pojawią się również opisy, wraz ze zdjęciami, miejsc, w których bywał Heydrich, bądź, z którymi miał coś wspólnego w ciągu swojego życia.
           Osobną kategorią będzie moja twórczość artystyczna, którą również podzielę na parę tagów.
           No i oczywiście jakieś nowinki, jak choćby te o szykującej się we Wrocławiu sztuce teatralnej.
           Plan wydaje się być dosyć ambitny, jednak nie chcę by był to suchy jak wiór, historyczny blog, a raczej baza wypadowa do dalszej, własnej eksploracji tematu i odkurzeniu postaci, która jakimś dziwnym trafem wylądowała w zapomnianej alei dziejów.

Co dla początkującego Czytelnika, który jakimś cudem się tu przybłąkał?
Nie będę tu opisywać całej biografii Heydricha, krótka ściągawka (z paroma lapsusami, chyba, że coś się zmieniło od mojej wizyty) znajduje się na wikipedii, a po dalszą wiedzę proponuję sięgnąć po którąś z polecanych przeze mnie książek, których recenzje skrobnę już wkrótce. 

4 komentarze:

  1. W zasadzie uważam się za czytelnika początkującego :) Odkurzaj postać, odkurzaj, ja z chęcią tu będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będę, będę :D na razie mam ogromny zapał do tego. Wizyta w Pradze podziałała.

      Usuń
  2. Ciężko się dogrzebać 1 posta, nie da się zrobić numeracji podstron zamiast ciągłego klikania "starsze posty". Dla nowych czytelników byłaby to świetna opcja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej hej :-) z boku masz archiwum bloga, rozwijasz sobie lata i miesiacce i masz dostep do najstarszych notek jak na talerzu

      Usuń