piątek, 19 kwietnia 2013

Newsy! Wydanie książki Gerwartha po polsku.



http://www.esprit.com.pl/252/Kat-Hitlera-Biografia-Reinharda-Heydricha.html

Panie i Panowie, brawo, w końcu coś dobrego trafi do polskich księgarni i mam nadzieję, że wymiecie poczwarki w stylu "Twarzy Zła" i "Posłańca Śmierci" z półek. "Kat Hitlera" Roberta Gerwartha. Dla zainteresowanych temate zakup obowiązkowy. Oczywiście zaopatrzę się w polską wersję, żeby zobaczyć czy wszystko w porządku z tłumaczeniem. Wspaniała wiadomość.

Moja recenzja biografii Heydricha pióra Gerwartha:
http://plowabestia.blogspot.com/2013/04/hitlers-hangman-life-of-heydrich-r.html

11 komentarzy:

  1. Ooo, świetnie! Teraz na pewno zaopatrzę się nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, polecam, z małymi zastrzeżeniami co prawda, ale pierwsza połowa jest BOSKA

      Usuń
    2. Czytałam twoją recenzję, więc się nie zniechęcam. Mam nadzieję tylko, że cena będzie rozsądna.

      Usuń
    3. powinna być do 50 zł, a to i tak lepiej niz wydac 30 zl na twarz zla, ktora ciezko nawet sie podetrzeć

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tez sie ciesze i czekam kiedy wyjdzie

      Usuń
  3. Andrzej_Wojtasik30 sierpnia 2013 12:23

    Książka jest już w sprzedaży. Jako tłumacz tej cegły jestem ciekaw Pani wrażeń. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem juz zamowiona i czekam na nia ;) powinni ją dzisiaj wyslac
      oryginał na kolana mnie nie rzucił, wersja czeska była straszna i tlumacz chyba bardzo nienawidzil swojej pracy, stad moja ciekawosc co do polskiej ;) na pewno postaram sie o recenzje ;)

      Usuń
    2. dobra robota z tłumaczeniem, naprawdę ;)

      Usuń
    3. Andrzej_Wojtasik9 września 2013 23:00

      Danke :-)

      Usuń