środa, 25 września 2013

Heydrich - Kat Hitlera- prelekcja 26 X 2013

O rany, ale się cieszę, piszę w tempie ekspresowym, więc z góry przepraszam za wszelkie językowe faux pas. Zostałam zaproszona na prelekcję poświęconą Reinhardowi Heydrichowi, która organizowana jest 26 X w Krakowie podczas Targów Książki. Zachęcam Was gorąco do wstąpienia, tym bardziej, że to sobota, więc nie powinno kolidować z planami zajęć, chyba, że macie nieszczęście pracować w weekendy. Niemniej, ja na pewno się stawię.
Szczegóły na plakacie, ja się nie będę zbytnio produkować.

Przy najbliższych newsach podam też termin legnickiej premiery "Wyznań Josefy H." i najprawdopodobniej będzie tam też wystawa moich prac, ale na razie bez szczegółów, bo zapeszę. ;)

Przypominam, że deadline konkursu przypada na koniec września, a ja mam jedno zgłoszenie.


6 komentarzy:

  1. Tak bardzo musisz powiedzieć kiedy wystawa w Legnicy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem wkrótce ;) może w przyszłym tygodniu, ale zapowiada sie jakos na październik listopad, więc niedługo

      Usuń
  2. Ale tam pisze ze to spotkanie ma sie odbyc 26.10.2013r. a nie 2016, wiec czyzby to byla pomylka, czy tez owe spotkanie juz sie odbylo?

    OdpowiedzUsuń