czwartek, 19 września 2013

Heydrichowy konkurs, ale nie u mnie, tylko w Newsweeku

          Reinhard Heydrich znów atakuje polskie media. Do wygrania książka "Kat Hitlera" Gerwartha w Newsweeku. U mnie też, tylko zadanie na Płowej jest nieco trudniejsze jednak. Niemniej, próbujcie swoich sił też w drugim ;) Jak pisałam wcześniej książkę warto mieć. Powodzenia:
http://historia.newsweek.pl/reinhard-heydrich-kim-byl-nazistowski-archaniol-zla-,artykuly,270704,1.html
         W ogóle chyba już wspominałam kiedyś o tym jak uwielbiam te wszystkie nadęte, mroczne przydomki w stylu Archanioła Zła, Młodego Złego Boga Śmierci itp.? O ile takie rzeczy świetnie sprawdzają się w nazwach posępnych, metalowych zespołów, to już do żyjącego niegdyś osobnika jakoś mniej pasują i bardziej budzą uśmiech na ustach, niż rzeczywiste przerażenie.


Tymczasem na poprawę, bądź pogorszenie humoru:

4 komentarze:

  1. Alpaka zapętla się cudnie :D
    Nazistowska klęska urodzaju ostatnich tygodni jest wyczuwalna coraz wyraźniej (przez moment myślałam, że od czytania Twojego bloga zaczęło mi się to wszystko rzucać w oczy, historia drugiej wojny wcześniej jakoś specjalnie mnie nie interesowała), ale chyba już wiem o co chodzi. Nie sądzę, by ta akurat książka wzbudzała jakieś większe emocje, ale przecież jest film z Nergalem^^ http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20130920/KRAJSWIAT/130929913
    I wszystko jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazistowska.Klęska.Urodzaju- adaptuje :D:D
      O matko, widzialam to cudo juz na onecie i mialam takie, co to wlasciwie ma byc, on ma byc rzekomo ribbentropem. Jednak czasem sie ciesze, ze ludzie nie pamietaja o Heydrichu xD

      Usuń
    2. Kac Bękarty Wojny z Kac Nergalem Ribbentropem.

      Usuń
  2. o boziu nie :/
    Kac Nergal nam pokaże nazizm nad rozlewiskiem.

    OdpowiedzUsuń