czwartek, 26 września 2013

Przodkowie Reinharda Heydricha - Drzewa Genealogiczne


         Pewnie większość z Was patrzy na te drzewka genealogiczne (bardzo uproszczone, nie wzięłam tu pod uwagę rodzeństw, dziadków, pradziadków i rodziców, które były bardzo liczne i równie licznie trzebione przez choroby wszelakie) i myśli sobie: Czemu one powstały? Czy ktoś będzie szukał kiedykolwiek aż tak daleko w życiorys Heydricha i jego rodziny? Okazuje się, że tak. Mam zamiar często wracać do tej notki, chociażby jak uda mi się zgromadzić wystarczającą ilość materiału na artykulik o pradziadku Reinharda, malarzu ślicznych miniatur: Erneście Moritzie Kranztu, czy o jego synu, Georgu Eugenie Krantzu, który był wielce zasłużoną osobą dla drezdeńskiej kultury.
       Kolejną sprawą jest to, że często w polskim internecie krążą różne, bardzo głupie i niskie w swoim zjadliwym antysemityzmie komentarze, rozsiewające nieprawdziwą plotkę, jakoby Reinhard Heydrich był Żydem. Jedyny spór jaki można toczyć w sprawie pochodzenia Reinharda, to czy bardziej miał korzenie ewangelickie, czy katolickie. Sytuację z drugim mężem Ernestine Wilhelmine Linder, później Heydrich, później Suess już wyjaśniałam w zalążku tego co teraz rozwijam: http://plowabestia.blogspot.com/2013/04/fakty-i-mity-na-temat-heydricha.html
      Mam jeden mały problem w rodzinie Krantzów, czasem ciężko było dojść kto był u nich katolikiem, a kto ewangelikiem, stąd jeśli pojawił się tu jakiś błąd od razu mnie informujcie.
      W przypadku obu Johannów Karlów Gottlobów mieli oni oczywiście na nazwisko Heydrich, ale bałam się, że mi się na grafice nie zmieszczą. 

Źródła:
http://www.tenhumbergreinhard.de/1933-1945-taeter-und-mitlaeufer/1933-1945-biografien-h/heydrich-reinhard-tristan-eugen.html
http://www.geneagraphie.com/getperson.php?personID=I706859&tree=1
Robert Gerwarth, Kat Hitlera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz