poniedziałek, 4 listopada 2013

Lotnictwo Wojskowe nr 1/2000 - Pilot Myśliwski Reinhard Heydrich

       W końcu udało mi się dorwać tą gazetkę, a było to znacznie prostsze niż mi się wydawało.
      Nie spodziewałam się cudów, szczerze powiedziawszy i doznałam szoku, w bardzo pozytywnym sensie. Artykuł jest fantastyczny i jeży się od wspomnień lotników, których Heydrich był towarzyszem. Naprawdę doskonale się go czyta i jest w nim ogrom informacji, których brak w najlepszych biografiach Reinharda. Dodatkowo jest w nim sporo fotografii, w tym dwie, których nie posiadałam w swojej kolekcji, co sprawiło mi jeszcze większą radochę.
     Byłam święcie przekonana, że czeka mnie nudna, moralizatorska lektura, a dostałam prawdziwy skarb i sądzę, że wkrótce zaktualizuje moje artykuły o Heydrichu-pilocie okraszając je cytatami jego kolegów z oddziału i informacjami, jak choćby tą, że największym wyczynem Reinharda było ześlizgnięcie się z pasa startowego. Jego samolot wywrócił się. Uszkodzenia wynosiły 90%, zaś Heydrich ledwie wyciągnięto z maszyny. O dziwo był jedynie lekko ranny w lewą rękę. Złego diabli nie biorą.

Gazetkę można nabyć za zawrotne 9,50 zł (już z wliczoną wysyłką) na:  http://sklep.magnum-x.pl/product_info.php?cPath=23_52&products_id=252
Kasy zdecydowanie nie wyrzucicie w błoto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz