środa, 22 lipca 2015

Alina Kubay z Sewastopola - osoba, która regularnie kradnie stąd notki

Wspominałam parę godzin temu o nieprzyjemnej sytuacji jaka spotkała mnie podczas przeglądania VK. Zlokalizowałam osobę, która kradnie stąd notki i zdjęcia. 
Jest to pani Alina Kubay. 
Lubi Harry'ego Pottera, Blutengel i Reinharda Heydricha. Mieszka w Sewastopolu. Jej profil to: http://vk.com/lumikorpela
Jak widać nie ma problemów z rozumieniem polskiego, stąd tak wiele moich artykulików jest u niej w wersji rosyjskiej podpisanych jako jej własne. Szkoda, że tak nie jest. 
Podaje Wam porównania:
Oryginał: 
Plagiat:
Oryginał:
Plagiat: 
Oryginał:
Plagiat:
Oryginał:
Plagiat: 

Dodam tylko, że jest tego więcej, ale już nie mam siły przeglądać profilu tej panny.

8 komentarzy:

  1. Napisz do administratorów strony na której to zamieszcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. already done, niestety maja mnie w nosie :P ale wytoczę cięższe działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to znaczy cięższe działa? Jestem ciekawa co można zrobić w takiej kwestii...

      Usuń
    2. :d samo dobre, zapewniam

      Usuń
    3. No ale co takiego?

      Usuń
    4. a takie sympatyczne pisemko prawnicze ;D

      Usuń
  3. nie bedziesz juz wiecej tutaj pisac? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bede i dzisiaj nawet napisałam, ale raczej to beda rzeczy na temat postepow w ksiazce ewentualnie jakies małe ochłapy, albo rzeczy o obozach koncentracyjnych i oprawcach, bo na to się nie połaszą neonaziole :D

      Usuń