piątek, 27 stycznia 2017

Dobre wiadomości!

Przedwczoraj książka osiągnęła równe 400 stron (dzisiaj jest już 402) i cały czas puchnie ;) Udało mi się trochę zwiększyć tempo i omówić niemalże całą aferę z Fritschem i Blombergiem. 
Żyję mam się świetnie, piszę i nadal gromadzę materiały. Jeśli macie dla mnie coś ciekawego, to koniecznie piszcie maila.
Druga dobra wiadomość dotyczy obozu w Płaszowie. Wygląda na to, że jednak doczekamy się tego, żeby o niego należycie zadbano: http://krakow.onet.pl/krakow-zadbaja-o-teren-bylego-obozu-kl-plaszow/9eeq1sz . Za cynka dziękuję Munakirowi. 

4 komentarze:

  1. Witam serdecznie - taka ciekawostka... Czesi popełnili film o RH - https://www.csfd.cz/film/55410-smrtihlav/prehled/

    i ta cisza jest niepokojąca :)

    pozdrawiam i z niecierpliwością oczekuje informacji nt. pisanej książki... pozdrawiam Kamil (WRO)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba francuski film z amerykanska obsada. Niemniej zarowno to jak i anthropoid to taka sraczka, że człowiek po ogladaniu czuje sie brudny. :D

      A cicho jest, przepraszam wiem, ale ksiązka obecnie ma 482 stronki i dalej się dzielnie pisze, a ma z czego, bo z Drezna napłynął wielce unikalny kontent.

      Usuń
  2. napisałem Czesi, bo na czeskich stronach internetowych obejrzałem zwiastun... przepraszam :) w sobotę spróbuję gdzieś w płaskim kinie złapać... a książe kibicuję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah co do fimu, to chyba nawet wonder woman jest bardziej historically accurate :D

      Dziekuje, przyda sie kazde kibicowanie :D

      Usuń